Ja mam wszystko, a oni nie

21 Gru
Do ich domu wchodzi się po drabinie. Takie ze słomy mają dachy.
Prysznic mają na dworze – jedna osoba pompuje, a druga osoba się myje.
A potem wchodzą po drabinie, nakładają piżamki i śpią.
I jeszcze nie mają gąbki. Myją się samą wodą. Taką zimną.
Jedzą na grilu. Wygląda jak rozwalony. I tam się rozpala ogień i tam jedzą.
Ale oni jedzą jak jest zimno.
Oni maja dwie zabawki: autobus i samochód. I mają jeszcze kaczkę. Taką żywą.
Mamo, dlaczego ja mam wszystko a Oni nie?
                                                                                                                       Młody (3 lata)
Tekst po dwóch tygodniach pobytu w Kambodży.
Oni to Pia (7) i Pro (10) – koledzy Młodego, pierwsi i najwierniejsi funfle, z którymi spotyka się prawie codziennie od pięciu miesięcy.
komentarze 2 to “Ja mam wszystko, a oni nie”

  1. Pojechana 14/05/2013 @ 3:22 PM #

    Zazdroszczę Młodemu- tego jak będzie w przyszłości rozumiał świat.

    • niedziwinic 17/05/2013 @ 2:38 PM #

      Dzieciaki są niesamowite – nie oceniają, nie porównują – po prostu patrzą.

Skomentuj

